sobota, 11 czerwca 2016

Na co czekam, czyli zapowiedzi czerwcowe

Hejka! Witam Was po prawie dwutygodniowej nieobecności. Niestety w najbliższym czasie nie będę w stanie być aktywna zarówno na Waszych blogach, jak i w dużym stopniu na swoim. Czerwiec (a raczej sezon truskawkowy) to dla mnie ciężki okres w roku, mam nadzieję, że to zrozumiecie. W lipcu, a nawet jeszcze pod koniec czerwca wszystko powinno się unormować (a przynajmniej mam taką nadzieję) i pewnie dopiero wtedy będę miała czas i siłę, by zacząć do Was systematycznie zaglądać. 


Tytuł: Fobos
Autor: Victor Dixen
Wydawnictwo: Otwarte/Moondrive
Data wydania: 2 czerwca 2016


Léonor wchodzi na pokład statku kosmicznego. Doskonale pamięta moment, w którym zobaczyła ogłoszenie o naborze do programu „Genesis”, pierwszego reality show w kosmosie. Sześć dziewczyn i sześciu chłopaków wybranych w ogólnoświatowym castingu ma założyć pierwszą ludzką kolonię na Marsie. Będą poznawać się podczas sześciominutowych randek, by zdecydować, z kim założą rodzinę, gdy dotrą do celu.

Léonor uważa, że to jej jedyna szansa nie tylko na zdobycie sławy, ale i na lepsze życie. Przez całe dzieciństwo przechodziła od jednej rodziny zastępczej do drugiej. Nie ma nic do stracenia i zamierza rozegrać tę grę po swojemu.



Tytuł: Pandora
Autor: M. R. Carey
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: czerwiec 2016



Melanie ma dziesięć lat i odkąd pamięta, mieszka w celi bez okien. Każdego dnia uzbrojeni po zęby żołnierze przywiązują ją do wózka i zawożą na lekcje. Nie rozmawiają z nią. Chyba się boją, że ich zje – tak jak „głodni”, którzy zjadają innych ludzi po tym, jak zarazili się dziesiątkującym ludzkość grzybem Ophiocordyceps unilateralis.
Gdy Melanie zostaje sama, lubi sobie wyobrażać, że jest niezwykła i odważna jak mityczna Pandora. Że tak jak ona została obdarowana. Że potrafi obronić swoją ukochaną nauczycielkę przed zagrożeniem. Także przed sobą…


Tytuł: Silver. Pierwsza księga snów
Autor: Kerstin Gier
Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 2 czerwca 2016


Liv zawsze przywiązywała dużą wagę do snów. Ale odkąd zamieszkała w Londynie, znalazły się w centrum jej zainteresowań. Tajemnicze zielone drzwi. Gadające kamienne posągi. Niania z tasakiem w schowku na miotły... Tak, ostatnio sny Liv stały się bardzo dziwne. A szczególnie ten: czterech chłopaków, łacińskie inkantacje, dziwny rytuał, a wszystko to w nocy pośrodku cmentarza. No tak, Liv zna tych chłopaków z nowej szkoły - i zawsze, gdy spotykają się na jawie, oni zdają się wiedzieć o niej więcej, niż powinni... Chyba że... śnili ten sam sen, co ona?


Okładka książki Królowa cieniTytuł: Królowa cieni
Autor: Sarah J. Mass
Wydawnictwo: Uroboros
Data wydania: 2 czerwca 2016


Celaena Sardothien do tej pory traciła wszystkich, których kochała. Zamordowano jej rodziców, jej ukochany, Sam, także zginął w męczarniach. Jej przyjaciółka, Nehemia, poświęciła życie, by Celaena mogła odkryć swoje dziedzictwo i pójść za przeznaczeniem… Ale dość tego. Teraz, gdy okiełznała już swoją moc, nadszedł czas na zemstę. Dziewczyna znana do tej pory jako Zabójczyni Adarlanu zniknęła – narodziła się Aelin Ogniste Serce, królowa podbitego przez Adarlan Terrassenu.
Nadszedł czas walki o wszystko, co ważne. Aelin wraca do Adarlanu, by zemścić się na tych, którzy skrzywdzili jej bliskich, odzyskać tron i stanąć twarzą w twarz z cieniami przeszłości. A przede wszystkim po to, by chronić tych, którzy jej pozostali.
Przed nią zadanie prawie niemożliwe do wykonania. Jej przeciwnicy mają po swojej stronie mroczne siły, a Aelin w Adarlanie pozbawiona jest swojej magii, która pozwala jej władać ogniem. Może jednak liczyć na swoich towarzyszy – kuzyna Aediona, Chaola, Lysandrę i przede wszystkim na Rowana. Rowana – walecznego księcia-wojownika Fae, jej carranama, bratnią duszę – do którego zaczyna żywić coraz bardziej płomienne uczucia.




Okładka książki Alive. ŻywiTytuł: Alive. Żywi
Autor: Scott Sigler
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 2 czerwca 2016



Po obudzeniu się nastoletnia bohaterka odkrywa, że jest uwięziona w trumnie. Dodatkowo nie ma pojęcia, kim jest,
gdzie jest i jak się tu znalazła. Okazuje się, że w połączonym z jej więzieniem pomieszczeniu znajdują się równie zaskoczeni ocalali.
Za ich pokojem znajduje się korytarz pełen zakurzonych kości, ale żadnych ludzi, żadnych odpowiedzi. Dziewczyna wie o sobie tylko jedno – nazywa się Savage, co wypisano w nogach trumny. Zauważa
też, że inni na nią liczą. Nie jest największa ani najodważniejsza, ale z
pewnych powodów budzi powszechne zaufanie. Teraz, jeśli ma im się udać, dziewczyna musi sprawić, żeby zaufali sobie nawzajem. Muszą zmierzyć się z prawdą, niezależnie od tego jak bolesna by była.


Tytuł: Tytany
Autor: Victoria Scott
Wydawnictwo: IUVI
Data wydania: 2 czerwca 2016


Odkąd tytany pojawiły się w Detroit, świat Astrid Sullivana obraca się wokół tych pół koni, pół maszyn, które dosiadane przez dżokejów startują w morderczych i emocjonujących wyścigach. Wraz z najlepszą przyjaciółką dziewczyna spędza wiele godzin na torze. Fascynują ją nie tylko emocje związane z wyścigami, ale też to, jak bardzo te zaprogramowane, półmechaniczne stworzenia wydają się prawdziwe. Astrid marzy, by kiedyś dotknąć jednego z nich.…ale też trochę ich nienawidzi. Jej ojciec stracił wszystko na zakładach bukmacherskich. Dziewczyna widzi też przepaść między bogatymi dżokejami, których stać na kosztowne maszyny do jazdy, a jej przyjaciółmi i sąsiadami, którzy czasem ostatnie pieniądze stawiają w zakładach, licząc na łut szczęścia.
Ale kiedy Astrid ma szansę wystartować na jednym z tytanów w derbach, postanawia zaryzykować wszystko. Ponieważ dla dziewczyny stojącej po złej stronie toru wyścigi to coś więcej niż szansa na sławę i pieniądze. To także heroiczna walka o lepszą przyszłość.


Tytuł: Kiedy odszedłeś
Autor: Jojo Moyes
Wydawnictwo: Między Słowami
Data wydania: 6 czerwca 2016


Nie myśl o mnie za często…
Po prostu żyj dobrze.
Po prostu żyj.
Will

Tyle że Lou nie ma pojęcia, jak to zrobić. I trudno jej się dziwić.
A jednak
Kiedy odszedłeś to nie tylko historia o podnoszeniu się po utraconej miłości, lecz także inspirująca opowieść o nowych początkach. Pamiętając o obietnicy złożonej ukochanemu, Lou stara się znajdować nowe powody, dla których warto czekać na każdy kolejny dzień.


Tytuł: Arktyczny dotyk
Autor: Jennifer L. Armentrout
Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 8 czerwca 2016


Każdy dotyk ma swoją cenę.

Layla Shaw próbuje pozbierać kawałki swojego roztrzaskanego życia. Nie jest to łatwe w przypadku siedemnastolatki święcie przekonanej, że gorzej już być nie może. Co gorsza, z uwagi na tajemniczą moc, jaką włada dziewczyna, jej niewiarygodnie przystojny przyjaciel, Zayne, na zawsze pozostanie dla niej nieosiągalny.

Klan strażników, który od zawsze chronił Laylę, nagle zaczyna skrywać przed nią niebezpieczne sekrety. Do tego dziewczyna nie potrafi przestać myśleć o Rocie – grzesznym, seksownym, demonicznym księciu, który rozumie ją lepiej niż ktokolwiek.

Nagle moc Layli zaczyna się przekształcać, przez co może ona poznać smak zakazanego do tej pory owocu. W najmniej oczekiwanym momencie wraca do niej Roth, przynosząc wieści, które na zawsze mogą odmienić los dziewczyny. W końcu dostaje to, czego pragnęła, jednak na ziemi rozpętuje się piekło, liczba ofiar zaczyna wzrastać, a cena za szczęście może okazać się zbyt wysoka…

Czasami trafiamy na dno tylko po to, by się od niego odbić.




Tytuł: Powrót na Wyspę Potępionych
Autor: Melissa de la Cruz
Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 13 czerwca 2016


Szczęśliwe zakończenie okazało się tylko początkiem. Czas zmierzyć się z prawdą! Mal jest ekspertką w zastraszaniu wrogów, ale zerwała z tym zwyczajem, gdy odcięła się od swych łotrowskich korzeni. Kiedy więc ona i jej przyjaciele: Evie, Carlos i Jay zaczynają odbierać złowrogie wiadomości, ponaglające ich do powrotu do domu, Mal po prostu nie może w to uwierzyć. Czy Następcy wrócą na wyspę? Czy historia będzie miała szczęśliwe zakończenie? Wszystko stanie się jasne po przeczytaniu drugiej części bestsellera Wyspa Potępionych.




Tytuł: Kiedy pada deszcz
Autor: Lisa De Jong
Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 22 czerwca 2016


Odkąd sięgam pamięcią, Beau Bennett był moim najlepszym przyjacielem. Kochałam się w nim, zanim wszystko się zawaliło. Teraz chłopak chce ode mnie czegoś więcej, ale nie jestem w stanie mu tego dać. Wszystko się zmieniło. Chciałabym móc powiedzieć mu dlaczego, ale nie potrafię. Nie wiedziałam, jak bardzo go potrzebuję, póki nie wyjechał na studia, a ja zostałam kompletnie sama.

Pewnego dnia do miasta zawitał Asher Hunt. Chłopak z ciemnymi, urzekającymi oczyma i zarozumiałym uśmieszkiem tchnął życie w to, co ze mnie pozostało. Pomógł mi zapomnieć o bólu, który więził mnie już od tak dawna.

Byłam zraniona.
Zostałam ocalona.
Odzyskałam nadzieję.
Tamtej nocy myślałam, że to koniec mojej historii, jednak teraz wiem, że był to jej nowy początek.

Przynajmniej dopóki pewien sekret nie wywrócił mojego świata do góry nogami…
Ponownie

12 komentarzy:

  1. Tyle cudowności *.*
    A to nadal nie wszystkie!

    Jak dla mnie to tak..
    na czerwiec mam aż za dużo do przeczytania! Ale suuuper! :D Bardzo się z tego powodu cieszę -> już się biorę za Zanim się pojawiłeś (później muszę wziąć się za drugi tom!), następnie boję się za Ból za ból.. no i nie zabraknie też kontynuacji Wyspy potępionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre z tych pozycji mam w planach.
    A z moim czerwcem to jest tak. Dużo książek przeczytane, a ciężko się wziąć za jakąkolwiek recenzję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiło mnie "Kiedy pani deszcz", jeszcze o nim nie słyszałam i chętnie po nią sięgnę. :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Powrót na wyspę potępionych" - huhu! Ciekawie się zapowiada. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę jedynie na "Kiedy odszedłeś" oraz "Kiedy pada deszcz" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wyczekuję "Fobosa", "Pandory", "Silver" oraz "Alive". Tylko czy mój portfel to zniesie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niesamowicie ciekawi "Alive" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Zanim się pojawiłeś" oczarowała mnie na tyle, że właśnie czekam na dostawę "Kiedy odszedłeś". Mam nadzieję, że tak jak pierwsza część tej historii mnie nie zawiedzie :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę mieć "Kiedy odszedłeś", bo "Zanim się pojawiłeś" ogromnie mnie zachwyciło. Oprócz tego, chcę także przeczytać "Fobos" i "Królową cieni" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Królowa cieni" oraz "Kiedy pada deszcz" - te dwie powieści przeczytam na 100% i mam nadzieję, że jak najszybciej :)
    "Alive" niedawno zamówiłam i czeka na swoja kolej ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fobos, Pandora i Alive już do mnie idą pocztą. Nie mogę się doczekać. Jak tylko przeczytam Koronę w mroku i pozostałe części, chetnie sięgnę też po Królową cierni :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dzięki wielkie za każdy komentarz, zwłaszcza taki, który nie składa się wyłącznie z np. ''Mam w planach'', ''Może przeczytam''. Każdy motywuje mnie do dalszego starania się i wkładania coraz więcej pracy i siebie w to co piszę :)

PS: Nie odpowiadam na komentarze typu: ''Obserwacja za obserwację?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...