środa, 6 lipca 2016

Podsumowanie maj/czerwiec




Przeczytane książki:
- Folwark Zwierzęcy George Orwell
- Chłopak z Francji Hilary Freeman [recenzja]
- Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata Susan Ee [recenzja]

Statystyki:
- Liczba przeczytanych stron: 628
- Średnio na dzień: 20
- Liczba wyświetleń: 1307
- Liczba komentarzy: 79
- Liczba postów: 6 (w tym cztery recenzje)

Na maj nie mam żadnego usprawiedliwienia. Po prostu nic mi się nie chciało, chociaż czasu miałam ogrom, prawie cały spędzałam oglądając dramy. 

Przeczytane książki:
- Wyspa potępionych Malissa de la Cruz
- Czerwone jak krew Salla Simukka 
- Złe dziewczyny nie umierają Katie Alender
- I nie było już nikogo Agatha Christie
- Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes

Statystyki:
- Liczba przeczytanych stron: 1536
- Średnio na dzień: 51
- Liczba wyświetleń: 829
- Liczba komentarzy: 29
- Liczba postów: 3 (w tym jedna recenzja)

Jak wspomniałam na początku czerwca, nie byłam w tym miesiącu aktywna. Nie szkoła była problemem, a praca i inne zajęcia, przez które kiedy tylko wracałam do domu wieczorem miałam ochotę tylko położyć się i spać. Paradoksalnie, kiedy nie miałam na to czasu, czytałam więcej, co z resztą widać po wynikach. Czerwiec był również miesiącem urodzin (moich i bloga), ale nie miałam kiedy napisać specjalnego posta, więc prawdziwa rocznica odbędzie się dopiero w lipcu.

Z kwestii bardziej osobistych: w końcu skończyłam gimnazjum! Jaka to ulga! :D

Jakie są Wasze wyniki z ostatniego miesiąca, dwóch? Śmiało, pochwalcie się w komentarzach ;)

13 komentarzy:

  1. Mój wynik to totalna klapa, ledwie dwie książki :/ Przebijasz mnie znacznie. Ale w tym miesiącu już się skupię na większej ilości czytania.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku! Mi się udało niestety przeczytać tylko półtora książki w czerwcu :D. Pamiętam z gimnazjum Folwark zwierzęcy :)

    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaniutka,a kiedy recenzje książek przeczytanych w czerwcu? Jestem mega ciekawa tych recenzji, bo w końcu coś, co też czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik, gratuluję :) Życzę powodzenia w nowym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobre wyniki, po co ci usprawiedliwienie? :P
    O, no to gratulacje z okazji urodzin bloga :)
    A co do tego paradoksu - ja też im mam mniej czasu, tym więcej czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku i życzę jeszcze więcej lat z blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Złe dziewczyny nie umierają" - jestem bardzo ciekawa Twojej opinii tej książki, dlatego czekam na recenzje :)
    A wyniki bardzo dobre, ale skoro nie jesteś do końca zadowolona, to życzę Ci jeszcze bardziej zaczytanego lipca!
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zakończenia edukacji w gimnazjum :D Pamiętam jak ja się z tego cieszyłam :) A wynik bardzo dobry, a na pewno lepszy niż średnia krajowa :P

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobre wyniki :) gratuluję ukończenia gimnazjum :) pozdrawiam
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podanie takich statystyk jest bardzo ciekawe - 20 stron na dzień . Nigdy takich statystyk nie prowadziłem , może późno ale może trzeba spróbować przeprowadzić własne statystyki czytania

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale myślałam, że jesteś starsza xD W sensie, że już dawno chodzisz do liceum. Ale to komplement, piszesz dużo dojrzalej, niż spodziewałabym się po większości gimnazjalistek - czy, jak jest już w Twoim przypadku, byłych gimnazjalistek :D
    Statystyki masz naprawdę świetne, gratuluję! Ja czerwiec miałam zdecydowanie słabszy, za dużo wszystkiego się nałożyło i nawet jak znajdowałam trochę czasu wieczorami, to wolałam obejrzeć serial czy po prostu posiedzieć przy muzyce. Ale teraz, w lato na pewno nadgonię lekturę <3
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. I życzę równie udanego lipca.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki wielkie za każdy komentarz, zwłaszcza taki, który nie składa się wyłącznie z np. ''Mam w planach'', ''Może przeczytam''. Każdy motywuje mnie do dalszego starania się i wkładania coraz więcej pracy i siebie w to co piszę :)

PS: Nie odpowiadam na komentarze typu: ''Obserwacja za obserwację?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...