sobota, 21 czerwca 2014

Od czegoś trzeba zacząć!

A więc witam serdecznie każdą osobę która zabłądziła i wpadła na mojego bloga. Tytuł może i na to nie wskazuje, ale ten oto wcześniej wspomniany blog będzie o książkach, a dokładniej książkach, które już przeczytałam, które mogę polecić jak i te których niespecjalnie. Dodam jeszcze, że to mój pierwszy blog i jak to bywa początki mogą być trochę gorsze, jednak mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie! ;) Acha! Pierwsza recenzja pojawi się jutro popołudniu ;D

1 komentarz:

  1. Kurde, chyba faktycznie zabłądziłam, bo wpadłam na jakiś prehistoryczny post... dobra, idę szukać drogi powrotnej :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki wielkie za każdy komentarz, zwłaszcza taki, który nie składa się wyłącznie z np. ''Mam w planach'', ''Może przeczytam''. Każdy motywuje mnie do dalszego starania się i wkładania coraz więcej pracy i siebie w to co piszę :)

PS: Nie odpowiadam na komentarze typu: ''Obserwacja za obserwację?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...